Hundredevis af forbrugere sætter sit aftryk på smagen i Arla-produkter

INDBLIK: På Arla Innovation Center testes varerne i et forbrugerpanel længe før, de rammer både det danske og internationale markeder. "Når folk første gang rækker ud efter et produkt, betyder smagen alt for, om de har lyst til at købe det igen," siger leder på centret.
Foto: PR / Arla
Foto: PR / Arla

Hver gang en kunde hiver et Arla-produkt ned fra supermarkedernes hylder, har det som regel aftryk af hundredevis af mennesker, der har været med til at definere varens endelige smag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter