FødevareWatch

Hundredevis af forbrugere sætter sit aftryk på smagen i Arla-produkter

INDBLIK: På Arla Innovation Center testes varerne i et forbrugerpanel længe før, de rammer både det danske og internationale markeder. "Når folk første gang rækker ud efter et produkt, betyder smagen alt for, om de har lyst til at købe det igen," siger leder på centret.

Foto: PR / Arla

Hver gang en kunde hiver et Arla-produkt ned fra supermarkedernes hylder, har det som regel aftryk af hundredevis af mennesker, der har været med til at definere varens endelige smag.

Det fortæller Lisbet Knudsen, der leder Sensory and Consumer Science-afdelingen på Arlas eget innovationscenter i Skejby. Hun leder et internationalt team bestående af ni specialister, der alle laver research på smagsområdet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier