FødevareWatch

Brødleverandør rider med på gourmetburger-bølge

Mere fokus på højkvalitetsboller skal være end af grundstenene til fremtidig vækst hos amagerkanske Foodpeople. "Vi har nu en portefølje, som er så stærk, at vi kan adressere de segmenter, hvor bollen spiller en rolle," siger marketingschef.

(ILLUSTRATION) | Foto: Martin Lehmann

Én kendt fastfoodrestauration har det seneste år fået sat godt gang i overvejelserne hos den bæredygtighedsorienterede brødproducent Foodpeople.

Det amagerkanske bageri – som bl.a. sidder på brands som Il Fornaio og Jalm&B – har gennem krisen blandt andet leveret bollerne til Nomas burgerbarssatsning Popl. Allerede i november annoncerede Michelin-restauranten, at den nye burgerforretning skal være et permanent forretningsben.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier