Stort detailsalg løfter Arla i udfordrende 2020

De mange hjemmearbejdende europæere har købt stort ind af Arla-mærker som Arla, Lurpak og Puck, og samlet har et øget detailsalg overgået tabet af salg til foodservice. Omsætningen voksede i 2020 og nærmer sig 80 mia. kr.
Foto: Carsten Andreasen/ERH
Foto: Carsten Andreasen/ERH

Nok har der manglet salg af mejeriprodukter til hotel- og restaurationssektoren, men det er i meget høj grad flyttet ind i detailhandlen for Arla, der i 2020 har set den samlede omsætning vokse på trods af coronaudfordringer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter