Krydderiproducent mærker manglende messer

Hos krydderivirksomheden Mill & Mortar har der manglet noget gennem foråret – og ifølge stifteren ville det kunne have sikret yderligere udvikling af forretningen.
Mill & Mortar - som bl.a. sælger peber sourcet på Sri Lanka - plejede, at være på messer med op til 60.000 andre deltagere. Men så kom corona. | Foto: Jens Dresling
Mill & Mortar - som bl.a. sælger peber sourcet på Sri Lanka - plejede, at være på messer med op til 60.000 andre deltagere. Men så kom corona. | Foto: Jens Dresling

Godt nok holder man "skindet på næsen" hos krydderivirksomheden Mill & Mortar under covid-19, men væksten på de store nærmarkeder i Norden, Tyskland og Storbritannien må man se  langt efter – og en del af udfordringen hængen sammen med en manglende stadeplads.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter