FødevareWatch

Amanda Seafoods vil sende stribevis af nye produkter ud i butikkerne

Direktøren i nordjyske Amanda Seafoods håber at fordoble danskernes forbrug af fisk. Med en oprustning indenfor innovation ruller flere nyheder derfor nu ud over rampen.

Jesper Kold Sørensen har stået i spidsen for Amanda Seafoods siden 2008. | Foto: PR/Amanda Seafoods

Frederikshavn-virksomheden Amanda Seafoods har brugt mange kræfter og millioner på opkøb de seneste år, men nu skifter selskabet imidlertid fokus.

"Nu sætter vi begge fødder på gaspedalen, når det kommer til produktudvikling. Vi skal ind og drive kategorien på fisk," siger Jesper Kold Sørensen, adm. direktør i Amanda Seafoods.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier