Hr. og fru Danmark har fået øjnene op for takeaway

Det danskstiftede takeaway-firma Just Eat oplever stor succes med salget af takeaway til den lidt ældre målgruppe.
Foto: Gorm Olesen/ERH
Foto: Gorm Olesen/ERH
AF SIMON KJÆR JENSEN

At få bragt en pizza til døren søndag eftermiddag er måske noget, de fleste unge mennesker har stiftet bekendtskab med. Men nu er takeaway-konceptet også begyndt at ramme det lidt mere erfarne segment.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også