Polsk discounteventyr skal give Netto luft under vingerne

Salling Group har udpeget Polen som et vækstmarked. Discountkæden Netto og dens chef, Michael Løve, har derfor sat fart i en strategi om årligt at åbne 40 nye butikker.
Foto: Jens Hartmann Schmidt
Foto: Jens Hartmann Schmidt
AF JESPER OLESEN

Den danske dagligvaregigant Salling Group skruer op for de internationale ambitioner. I modsætning til tidligere er fokus dog udelukkende på to nærtliggende lande for discountkæden Netto.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter