Danskernes karantænesnacking kan mærkes hos Kims

Hos Orkla Confectionery & Snacks, der står bag Kims, oplever man et forhøjet indkøb af hyggeprodukter som chips og nødder. "Det føles pludseligt som om, at der er syv weekendaftener på en uge i stedet for to, og det betyder et større salg," siger direktør.
Kim Munk har siden 2011 været chef for chipsproducenten Kims A/S, der i 2016 skiftede navn til Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S. | Foto: Carsten Andreasen / Ritzau Scanpix.
Kim Munk har siden 2011 været chef for chipsproducenten Kims A/S, der i 2016 skiftede navn til Orkla Confectionery & Snacks Danmark A/S. | Foto: Carsten Andreasen / Ritzau Scanpix.

De mange hjemmeaftener, som de danske familier i øjeblikket oplever, kan nemt invitere til et forhøjet forbrug af snacks og lækre sager.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også