Street food-koncept er kommet for at blive: "Det eksploderer i 2020"

Tre hjul skal få street food-aktøren Mad & Marked, der samarbejder med mere end 70 foodtrucks, til at indtage land og rige. "Om tre år er det ikke utænkeligt, at vi har kurs mod udlandet," lyder det fra partner og salgsdirektør.
Jonas Kring er partner og salgsdirektør i Mad & Marked, der arranger alt fra pop up-madmarkeder til foodtruck-catering og -festivaler. | Foto: Mad & Marked PR-foto
Jonas Kring er partner og salgsdirektør i Mad & Marked, der arranger alt fra pop up-madmarkeder til foodtruck-catering og -festivaler. | Foto: Mad & Marked PR-foto

Musikken og fællesskabet tegner hele festivaloplevelsen for de mange gæster på Danmarks musikfestivaler. Men i næsten lige så høj grad er de utallige street food-boder med serveringer fra alle verdenshjørner, der de senere år har indtaget stort set alle landets festivaler, blevet en bidragsyder til stemningen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter