I Hancock har de ikke tid til eksport: "Der er rigeligt at gøre lige nu på det danske marked"

Hancock sælger for mange øl og læskedrikke til de danske kunder til at tænke på eksport. Som tusindvis af andre små danske firmaer har de år efter år præsteret vækst.
Direktør i Hancock, Peter Strange Nielsen, sammen med sin far, Fritz Strange Nielsen. | Foto: Hancock / PR
Direktør i Hancock, Peter Strange Nielsen, sammen med sin far, Fritz Strange Nielsen. | Foto: Hancock / PR
AF LONE ANDERSEN

Der er ikke så meget hokuspokus ved, at Hancock år efter år har forbedret sin forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter