FødevareWatch

I Hancock har de ikke tid til eksport: "Der er rigeligt at gøre lige nu på det danske marked"

Hancock sælger for mange øl og læskedrikke til de danske kunder til at tænke på eksport. Som tusindvis af andre små danske firmaer har de år efter år præsteret vækst.

Direktør i Hancock, Peter Strange Nielsen, sammen med sin far, Fritz Strange Nielsen. | Foto: Hancock / PR

Der er ikke så meget hokuspokus ved, at Hancock år efter år har forbedret sin forretning.

"Det skyldes, at vi er blevet mere synlige, og vores produkter bliver mere og mere kendte. Vi har også fået foden ind ved lidt flere arrangementer og festivaler," forklarer direktør Peter Strange Nielsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier