FødevareWatch

Mondelez lander bedre overskud end ventet

Koncernen bag Oreo og Cadbury kommer ud af årets første kvartal med en højere indtjening end ventet. Omsætningen går dog tilbage.

Dirk Van de Put, adm. direktør i Mondelez. | Foto: Mondelez PR-foto

Mondelez-koncernen, der står bag brands som blandt andet Oreo, Cadbury og Milka, lander et bedre overskud end ventet i årets første kvartal. Stigende priser på snacks i Nordamerika har hjulpet selskabet i kampen mod øgede omkostninger. Samtidig er omsætningen gået tilbage.

Det skriver Financial Times.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier