FødevareWatch

Løgismose Meyers plukker Coops kampagnechef

Efter 12 år i Coop skifter Coops kommercielle kampagnechef til Løgismose Meyers, hvor hun skal være innovationschef.

Claus Meyer og Jacob Grønlykke | Foto: Polfoto/Janus Engel/Arkiv

Det fusionerede selskab Løgismose Meyers har kæmpet med underskud og en forholdsvis flad ebitda-udvikling i sine første tre regnskaber. Selskabet har samtidig løbende haft udskiftning på adskillige poster, hvor det blandt andet er blev til tre forskellige adm. direktører siden sammenlægningen i 2014.

I september 2018 forlod Henriette Horn Laustsen posten som kategori- og innovationschef i Løgismose Meyers for at blive selvstændig, og nu er hendes afløser fundet.

Det bliver Ann Secher, der kommer fra posten som kommerciel kampagnechef i Coop.

Det skriver hun på sin Linkedin-profil.

"Efter næsten 12 år i Coop, stopper jeg den 28/2 for at starte som kategori- og innovationschef hos Løgismose Meyers hvor jeg skal sidde med Meyers Food. Som den foodie jeg er, glæder jeg mig helt ufatteligt til at kunne sætte mit aftryk på danskernes gode madvaner og være med til at udvikle Meyers Food til at blive endnu større," skriver Ann Secher.

Afgående Løgismose-direktør: Målet med fusion med Meyer var en børsnotering

Løgismose Meyers-profil går solo

Løgismoses tredje topchef skal forsøge at tjene penge

Mere fra FødevareWatch

Brancheforening får ny formand

De 50 medlemmer i brancheforeningen for plantebaserede fødevarer, Plantebranchen, får ny formand, der nok er kendt af de fleste i den sfære.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier