FødevareWatch

Snackproducent lander vigtig aftale med Coop og spejder mod udlandet

Madbarproducenten Ration har stadig sit første overskud til gode, men selskabet lander løbende nye aftaler i både ind- og udland. Derfor er investeringslysten stadig stor, siger direktør og medstifter.

Foto: Ration PR-foto

Jesper Kampmann kender indkøberne i Coop rigtig godt fra sin tid som stifter af og adm. direktør for Nupo, hvor han takkede af i slutningen af 2014.

Kort tid efter var han klar med et nyt iværksætterprojekt, da han sammen med Ginny Rhodes etablerede Feel Good Company, som producerer madbarer under brandet Ration. Nu har det gamle bekendtskab med Coop udmøntet sig en ny, stor aftale for det unge selskab.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier