Mens Danone bokser med Kina øger Nestlé salget af børneernæring

Mens yoghurtkæmpen Danone har mere end svært ved at holde salget af børneernæring til små kinesiske børneårgange, går det stadig fint for Nestlé.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Der fødes ikke helt så mange børn i Kina som i de forgående år, og det har lagt et pres på mejerikæmpen Danones salg af børneernæring i landet, som gik tilbage med 20 pct. i tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også