FødevareWatch

Nestlé, Coca-Cola og Unilever indleder budkamp om kendt maltbrand

En lang række af verdens største fødevare- og drikkevarekæmper ønsker at komme i betragtning i forbindelse med, at Glaxosmithkline vil sælge sin ernæringsdivision og med det maltdrikken Horlicks.

Siden forsommeren har blandt andet Coca-Cola været interesseret i at lægge bud på Glaxosmithklines forretning inden for maltede mælkeprodukter og herunder brandet Horlicks.

I juni skrev Sunday Telegraph, at amerikanerne var klar til at lægge et bud svarende til 25,5 mia. kr., men siden har en stribe modbydere meldt sig på banen, skriver Financial Times.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier