Arlas internationale pil tvunget ned

I forhold til samme periode sidste år har de første seks måneder af 2018 været svære for Arlas internationale division. Mens salget til europæisk detailhandel og foodservice trækker marginalt op, manglede der knap 313 millioner omsætningskroner i forhold til sidste år i divisionen International, fordi kursen på britisk og amerikansk valuta har været sløj.
Foto: Jens Dresling/Polfoto
Foto: Jens Dresling/Polfoto

Under overskriften "kommercielle segmenter påvirket af valutaudviklingen" må Arla-ledelsen ved præsentationen af regnskabet for første halvår 2018 erkende, at det internationalt har været et udfordrende halvår.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også