Tab af storkunde ramte lakridspibens ejer i 2017

Konfektureproducenten Cloetta kigger løbende på opkøbsmuligheder, der kan sikre koncernen yderligere vækst. Det fortæller den danske landechef i forbindelse med et nyt regnskab for 2017, som ikke helt levede op til forventningerne.
Foto: Cloetta PR
Foto: Cloetta PR

En mislykket forhandling med en stor kunde kan koste dyrt, og det var, hvad der skete for Cloetta i 2017.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også