Med ny enhed vil Campbell følge forbrugernes vaner

Den store suppe- og fødevareproducent Campbell Soup, der blandt andet ejer danske Kelsen, sætter ind mod suppespisernes hastigt skriftende smag med ny såkaldt 'accelerator enhed'.
Foto: J. David Ake/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: J. David Ake/AP/POLFOTO/arkiv

Valget falder oftere og oftere på sunde, friske alternativer, når en færdigret hives op af køledisken i et supermarked, og nu gør amerikanske Campbell Soup en indsats for at følge trop med ny enhed i suppe-imperiet.

Det skriver det Financial Times.

Den nye division skal have fokus på at genopfriske suppefirmaets produktportefølje og distributionsmodel for bedre at kunne appellere til forbrugernes hurtigt skiftende fødevarevaner og dermed øge salget.

Enheden er "designet til at skabe vækst, og opbygge en afgørende evne med en agil og dynamisk driftsmodel, som over tid skal udvides til andre dele af virksomheden og blive den måde vi arbejder på i fremtiden," siger adm. direktør i Campbell Soup, Denise Morrison, til Financial Times.

Suppegigant mærket af gulerodsproblemer

Kelsen-ejere laver ny snackdivision

Campbell dropper potentielt hormonforstyrrende stof  

Kelsen-ejere får godkendt milliardopkøb 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også