Brand-forretning skal udgøre størstedelen af Uhrenholt i 2020

Handelsselskabet Uhrenholt har den sidste gode håndfuld år haft fokus på at få forretningen under Emborg-brandet til at vokse. Fortsatte tocifrede vækstrater uden for Europa skal øge aftrykket i det samlede koncernregnskab, siger direktør Sune Uhrenholt.

Hvis direktør Sune Uhrenholt får sin vilje, og lever en stribe markante tiltag op til forventningerne, vil fremtiden ikke være belagt med overskrifter, som handler om, hvor stor en økonomisk bet Rusland til stadighed er for handelsvirksomheden Uhrenholt fra Middelfart.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også