Arla klar til at lære amerikanerne at spise nye oste

Amerikanske forbrugere kan i dag finde Arla-varer i 11.000 butikker, men mejerikoncernen har ambitioner om slå endnu mere igennem, fortæller Donald Stohrer, chef for Arla USA.
På markedet for flødeost har Arla store ambitioner om at blive markedets nummer to i USA. Men derudover er mejerikoncernen klar til "den amerikanske osterevolution." | Foto: Presse/Arla
På markedet for flødeost har Arla store ambitioner om at blive markedets nummer to i USA. Men derudover er mejerikoncernen klar til "den amerikanske osterevolution." | Foto: Presse/Arla

Startende på de øverste linjer var det i Arla-regnskabet for 2017 ikke umiddelbart til at se, at det skulle gå fremad i de amerikanske forretning, som mejerikoncernen har udset som et af sine vækstområder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også