Arla på vej ind på nyt attraktivt kinesisk marked

Efter i en stribe år at have fokuseret næsten entydigt på salget af mælkepulver har Arla fået foden ind i et nyt attraktivt marked i Kina.
Foto: Arla
Foto: Arla

Det kinesiske importmarked for mælkepulver, hvor afsenderlandet befinder sig i Europa, har i snart mange år spillet en særlig rolle, når Arla har forsøgt at forklare, hvor de mange tusinde mælkeproducenter i fremtiden skal finde afsætning til de produkter, som de leverer råvarerne til.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også