Conaxess Trade holder sig langt væk fra egne mærker og private label

Den tyskejede handelskoncern vil vinde markedsandele på et knivskarpt fokus på eksisterende mærker, derfor holder koncernen sig væk fra private label og udvikling af egne mærker.
Uwe Thellmann direktør i Conaxess Trade. | Foto: Conaxess Trade.
Uwe Thellmann direktør i Conaxess Trade. | Foto: Conaxess Trade.

Modsat de fleste andre handelsselskaber holder Conaxess Trade Group sig ude af private label og udvikling af egne mærker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også