FødevareWatch

Toms vil fange familierne med sponsoraktiviteter

Den traditionsrige konfektureproducent bruger sponsorater til at signalere de værdier, som selskabet ønsker sig viklet ind i. Sponsoraterne er desuden en effektiv måde at blive set i en markedsføringsverden, hvor der konstant skal råbes højere for at bliver hørt.

Det var i forbindelse med udarbejdelsen af selskabets nuværende 2020-strategi, at Toms Gruppen blev mere klar på, hvad selskabet skal stå for og derved, blev det også lettere at skære fra og finde de rigtige sponsorpartnere. Foto: Polfoto

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier