FødevareWatch

Toms vil fange familierne med sponsoraktiviteter

Den traditionsrige konfektureproducent bruger sponsorater til at signalere de værdier, som selskabet ønsker sig viklet ind i. Sponsoraterne er desuden en effektiv måde at blive set i en markedsføringsverden, hvor der konstant skal råbes højere for at bliver hørt.

Det var i forbindelse med udarbejdelsen af selskabets nuværende 2020-strategi, at Toms Gruppen blev mere klar på, hvad selskabet skal stå for og derved, blev det også lettere at skære fra og finde de rigtige sponsorpartnere. | Foto: Polfoto

En "signifikant del" af Toms samlede marketingsbudget bruges på den fondsejede slikkoncerns sponsoraktiviteter. Et område, der bliver et stadigt vigtigere værktøj til at komme i kontakt med forbrugerne og understøtte de værdier, som Toms vil forbindes med.

Det fortæller marketingsdirektør i Toms Gruppen gennem de seneste to og et halvt år, Lone Lyng Andersen, i et interview med FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Fazer relancerer ikonisk slikkepind

Et lille år efter at den finske slikproducent Fazer trak stikket på sin kendte Dumle-slikkepind på grund af produktionsudfordringer, har den igen kurs mod hylderne.

Aldi dropper kontrakt med Deliveroo

Den tyske discountkæde har i kølvandet på ny branchedata, hvor kunderne er vendt tilbage til gamle indkøbsvaner, valgt at stoppe leveringsaftale med Deliveroo.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier