Toms vil fange familierne med sponsoraktiviteter

Den traditionsrige konfektureproducent bruger sponsorater til at signalere de værdier, som selskabet ønsker sig viklet ind i. Sponsoraterne er desuden en effektiv måde at blive set i en markedsføringsverden, hvor der konstant skal råbes højere for at bliver hørt.
Det var i forbindelse med udarbejdelsen af selskabets nuværende 2020-strategi, at Toms Gruppen blev mere klar på, hvad selskabet skal stå for og derved, blev det også lettere at skære fra og finde de rigtige sponsorpartnere. | Foto: Polfoto
Det var i forbindelse med udarbejdelsen af selskabets nuværende 2020-strategi, at Toms Gruppen blev mere klar på, hvad selskabet skal stå for og derved, blev det også lettere at skære fra og finde de rigtige sponsorpartnere. | Foto: Polfoto

En "signifikant del" af Toms samlede marketingsbudget bruges på den fondsejede slikkoncerns sponsoraktiviteter. Et område, der bliver et stadigt vigtigere værktøj til at komme i kontakt med forbrugerne og understøtte de værdier, som Toms vil forbindes med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også