Cocio har fået adgang til 75 mio indiske biografgæster

Arla har gennem et lokalt indisk samarbejde fået mulighed for at sælge slush ice til mange millioner indiske biografgængere.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Tappehanerne på Cocio-mejeriet i Esbjerg står på ingen måde stille. Ifølge Arla produceres der nu 450 forskellige produkter, og blandt de senest ankomne er produkter som Starbucks, Protein og Laktosefri i kombination med en del tredjepartsproduktion.

Ude i verden har Arla gennem et lokalt samarbejde med indiske PVR fået agang til biograffoyeren i 40 af landets biografer, og dermed har Arla siden maj tilbudt slush ice-produktet Cocio Crushed Ice til 5,8 millioner daglige biografgæster.

"Biografer er en helt ny kanal for os, men det er et enormt attraktivt sted, fordi biografer giver direkte adgang til Cocios kernemålgruppe," siger Christian Folden, som er salgsansvarlig for Arla i Indien.

Ny aftale sikrer Arla plads i Happy Meals

Arla trodser russisk handelsmur med kolde Starbucks-produkter

Cocio siger farvel til ikonisk flaske

Cocio leverer historisk fremgang

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også