Tappehanerne på Cocio-mejeriet i Esbjerg står på ingen måde stille. Ifølge Arla produceres der nu 450 forskellige produkter, og blandt de senest ankomne er produkter som Starbucks, Protein og Laktosefri i kombination med en del tredjepartsproduktion.
Ude i verden har Arla gennem et lokalt samarbejde med indiske PVR fået agang til biograffoyeren i 40 af landets biografer, og dermed har Arla siden maj tilbudt slush ice-produktet Cocio Crushed Ice til 5,8 millioner daglige biografgæster.
"Biografer er en helt ny kanal for os, men det er et enormt attraktivt sted, fordi biografer giver direkte adgang til Cocios kernemålgruppe," siger Christian Folden, som er salgsansvarlig for Arla i Indien.
Ny aftale sikrer Arla plads i Happy Meals
Arla trodser russisk handelsmur med kolde Starbucks-produkter
Cocio siger farvel til ikonisk flaske
Cocio leverer historisk fremgang