Bryggeriforeningen arbejder på et dansk mærke for specialøl

Skal specialøl have sit eget mærke? Det arbejder et udvalg i Bryggeriforeningen for tiden på. Det skal gøre det lettere for forbrugerne at skelne mellem, hvad der kommer fra for eksempel Carlsberg og fra de mindre, uafhængige bryggerier.
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto/Arkiv
Foto: Casper Dalhoff/Polfoto/Arkiv

De store danske industribryggerier som Carlsberg og Royal Unibrew har skruet kraftigt op for varmen under specialølmarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også