Guerilla-strategi skal hjælpe Carlsberg på specialølmarkedet i flere lande

Inspireret af Bacardi har Carlsberg oprettet selvstændige premium-enheder i flere europæiske markeder, som skal være med til at vinde terræn i den dyre ende af ølmarkedet.
Chefen for House of Beer i Storbritannien, Craig Ogden (tv.), sammen med to af sælgerne Alexandra White og Luke Ridge (th.). | Foto: Carlsberg
Chefen for House of Beer i Storbritannien, Craig Ogden (tv.), sammen med to af sælgerne Alexandra White og Luke Ridge (th.). | Foto: Carlsberg

LONDON

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også