Ramlösa vil tage markedsandele fra San Pellegrino, Evian og Perrier

Markedet for vand, der gør sig godt ved siden af restauranternes vinglas, er voksende, og det vil Carlsberg-brandet Ramlösa have del i. En nydesignet flaskeserie skal slå døren ind hos kunder, der gennem årene har vænnet sig til at kigge i retning af eksklusive franske og italienske brands.

Der er gode penge i vand, og det har man i den grad opdaget i restaurationsbranchen, hvor kunderne ofte kan vælge mellem flere forskellige alternativer til det, som kommer ud af hanen i køkkenet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også