Bryggeridirektør: "Priskonkurrencen på det danske marked er ekstrem i øjeblikket"

En priskrig mellem mærkevareøllene drypper på private label-forretningen. Det fortæller direktøren for Bryggeriet Vestfyen, som har oplevet et stort prisfald på det danske marked det seneste år.
Poul Mark, adm. direktør i Bryggeriet Vestfyen, lukkede tidligere i år en stor aftale i Kina. | Foto: PR-foto/Bryggeriet Vestfyen
Poul Mark, adm. direktør i Bryggeriet Vestfyen, lukkede tidligere i år en stor aftale i Kina. | Foto: PR-foto/Bryggeriet Vestfyen

Bryggeriet Vestfyen har det seneste år kæmpet med et øget prispres på private label-markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også