Tyrkerne tyller mere Tuborg

Det er både med glæde og smerte, at Carlsberg har oplevet vækst i salget af Tuborg i Tyrkiet de sidste tre måneder. På den ene side er væksten en god nyhed, og på den anden side sker det til en lavere indtjening, fortæller Carlsbergs direktør.
Foto: FrieslandCampina/PR
Foto: FrieslandCampina/PR

Generelt er Tuborg-brandet for tiden en vækstdriver for Carlsberg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også