Taster Wine bruger krudt på egne mærker

Mere fokus på egne mærker og en produktion, der er gearet til private label produktion. Det skal bane vej for et øget salg hos en af landet største vingrossister, Taster Wine.
Arkivfoto. | Foto: FRANDSEN FINN.
Arkivfoto. | Foto: FRANDSEN FINN.

Taster Wine A/S er i gang med at løfte omsætningen tilbage på niveau med 2013, hvor selskabet solgte for 505 mio. kr. Siden lukkede selskabets største vinkunde i form af detailvirksomheden Metro, og sammen med den lukning strøg 40 mio. kr. ud af selskabets omsætning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også