Bryggerichefer tog på road trip i USA for at finde den unikke øl

Markedet for specialøl er i kraftig fremmarch. Hos Royal Unibrew valgte ledelsen at tage på et 14 dages lynkursus på tværs af USA for at forstå, hvad der rører sig i den nye ølverden.
Royal Unibrews koncernchef, Henrik Brandt, tror på markedet for såkaldt craft beer – øl, som er lokalt forankret, har en historie og ikke bliver masseproduceret. | Foto: MIRIAM DALSGAARD/Polfoto
Royal Unibrews koncernchef, Henrik Brandt, tror på markedet for såkaldt craft beer – øl, som er lokalt forankret, har en historie og ikke bliver masseproduceret. | Foto: MIRIAM DALSGAARD/Polfoto
AF SØREN KRAGBALLE

De var ikke helt enige om, hvordan de skulle gribe markedet for specialøl an i topledelsen hos Royal Unibrew.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også