
Carlsbergs brand som en attraktiv arbejdsplads er dalet markant i den danske såvel som den udenlandske arbejdsstyrke.
Fra 2014 til 2015 er der 30 pct. færre af den erfarne danske erhvervsstyrke, som betragter bryggeriet som en attraktiv arbejdsgiver. Og inden for business og commerce-segmentet er bryggeriet faldet fra at ligge på en tredjeplads i 2013 over danske virksomheder, hvor de erfarne helst vil arbejde i, til en fjerdeplads i 2015. De studerende er også blevet mere lunkne i deres vurdering af bryggeriet som arbejdsplads, inden for det segment Carlsberg faldet fra en fjerdeplads i 2014 til en femteplads i 2015.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app