FødevareWatch

Derfor er han den rigtige mand til at vende Carlsberg-skuden

Cees 't Hart er ekspert i at øge værdien af et brand, og det er netop, hvad Carlsberg har brug for på det britiske og russiske marked, hvor en kold Carlsberg for øjeblikket klinger hult. Bryggeriets nye direktør er derfor den perfekte mand til jobbet.

Foto: Presse/FrieslandCampina

Da Carlsberg var ude og shoppe ny direktør efter Jørgen Buhl Rasmussens afgang, tænkte de sig godt om - rigtig godt.

Valget af den hollandske topchef Cees’t Hart er kommet på et godt tidspunkt. Carlsbergs faldende salg og tabte markedsandele i Rusland, Kina og Storbritannien skyldes nemlig for dårlig markedsføring af brandet Carlsberg, mener Sydbanks senioranalytiker Morten Imsgard:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier