Tuborg overhaler Carlsberg
Carlsberg Gruppen må erkende, at Tuborg overhaler Carlsberg som den mest solgte øl. Det sker allerede i år, og hovedmærket får yderligere baghjul næste år. Unge kinesere vil have Tuborg.

AF SØREN KRAGBALLE
Før året er omme har Tuborg overhalet Carlsberg som bryggeriets største internationale, danske mærke. Det sker på trods af, at markedsføringen af Tuborg ikke når promoveringen af Carlsberg til fodboldsokkerne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Carlsberg-chef: "Jeg føler mig under pres hver dag"
For abonnenter
Carlsberg skruer ned for optimismen
For abonnenter