Carlsberg UK’s vin og spiritusafdeling, Crown Cellars, har oplevet en stigning i salget på hele 19 pct. i løbet af de seneste 12 måneder. Det afslører selskabets direktør for kundeservice over for mediet Harpers.
Samtidig har underselskabet lanceret en ny hjemmeside, der skal gøre det muligt at yde bedre service til den såkaldte on-trade i Storbritannien, dvs. barer og restauranter, der serverer vin og spiritus.
”Vi har leveret til on-trade-segmentet i mere end 20 år, og vi har indset, at en skræddersyet, personlig tilgang er nøglen. Vi har altid haft fokus på at udvikle personlige forbindelser med vores kunder, og at vores folk har færdigheder og viden til virkelig at gøre en forskel,” siger Paul Waller, director of customer service and third party brands i Crown Cellars, til mediet. Han tilføjer:
”Ingen er tættere på on-trade-segmentet end os, og det er denne ekspertise, der har hjulpet os til at øge vores vinsalg med 19 pct. over de seneste 12 måneder.”
Crown Cellars har samtidig føjet 27 nye navne til sin portefølje af mere end 700 forskellige vine.