Nespresso er "kun lige ved at varme op" på det danske marked

Der er en masse mere at hente på det nordiske og danske marked for kaffemærket Nespresso - særligt i hjemmene, hvor filterkaffen stadig dominerer, fortæller direktør. 
Nespresso har på det skandinaviske marked for nyligt lanceret en papirbaseret kaffekapsel, der kan komposteres. | Foto: Denis Balibouse/Reuters/Ritzau Scanpix
Nespresso har på det skandinaviske marked for nyligt lanceret en papirbaseret kaffekapsel, der kan komposteres. | Foto: Denis Balibouse/Reuters/Ritzau Scanpix

Hvor danskerne såvel som deres nordiske naboer, når de går på kaffebar eller café, er mere eksperimenterende, er de i hjemmet traditionelle, næsten lidt gammeldags og traditionsbundne. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter