Åben åbner endnu en bar som led i oplevelsesstrategi

Åben har en ambition om at skabe oplevelser for gæsterne og vil adskille sig fra at være et klassisk bryggeri. Derfor åbner endnu en bar snart, mens festival fortsætter.
Kødbyen fungerer som et "flagskib" for forretningen, der vil differentiere sig fra andre bryggerier ved at skabe oplevelser omkring øl. | Foto: Pr/ Åben
Kødbyen fungerer som et "flagskib" for forretningen, der vil differentiere sig fra andre bryggerier ved at skabe oplevelser omkring øl. | Foto: Pr/ Åben

Åben startede som et mikrobryggeri med udelukkende fokus på øllet i 2017. Men sideløbende med bryggeriets vokseværk er der også kommet et øget fokus på at skabe sociale rammer rundt om øllet, og dermed har bryggeriet udviklet sig til at være mere end et klassisk bryggeri.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter