Carlsberg sætter udenlandsk brand som hovedsponsor på festival

For første gang sætter Carlsberg et udenlandsk brand først på programmet til en festival med Kronenbourg 1664. Dermed overtager de fra Royal Unibrew-ejede Albani.
Dette års tørstige gæster på Heartland Festival vil støde på det Carlsberg-ejede Kronenbourg 1664. | Foto: Thomas Borberg
Dette års tørstige gæster på Heartland Festival vil støde på det Carlsberg-ejede Kronenbourg 1664. | Foto: Thomas Borberg

På sommerens festivaler bliver der typisk langet en pæn mængde fadøl ud til gæsterne. Og Carlsberg gør sig klar til sommerens begivenheder med nyheden om, at deres franske ølbrand, Kronenbourg 1664, bliver hovedsponsor på den fynske Heartland Festival ved Egeskov Slot.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter