Coca-Cola leverer gode resultater for året men er ikke uden konkurrenter

En af de stærkeste drikkevarebrands i verden, Coca-Cola, har leveret positive resultater for 2023. Her er tre områder, hvor der kan komme udfordringer for USA’s nummer ét.
I 2023 har Coca-Cola særligt haft succes med salg af plantebaserede drikke, proteindrikke og juice. Men problemer med at diversificere kan dog stadig være Coca-Cola’s akilleshæl. | Foto: Thomas Borberg
I 2023 har Coca-Cola særligt haft succes med salg af plantebaserede drikke, proteindrikke og juice. Men problemer med at diversificere kan dog stadig være Coca-Cola’s akilleshæl. | Foto: Thomas Borberg
emil weis

Med en reklamekampagne så velgennemført, at den har påvirket, hvordan julemanden ser ud i dag, har Coca-Cola for lang tid siden etableret sig som en markant markedsspiller indenfor drikkevareindustrien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også