Stort juiceselskab: Appelsinpriserne presser os til at tænke i andre baner

Ifølge Co-Ros adm. direktør Søren Holm Jensen har de globale priser på appelsiner aldrig været højere, end de er nu.
Søren Holm Jensen, adm. direktør i saft- og juicekoncernen Co-Ro, fortæller, at de rekordhøje priser på appelsiner presser forretningen til at tænke andre veje. | Foto: Gregers Tycho
Søren Holm Jensen, adm. direktør i saft- og juicekoncernen Co-Ro, fortæller, at de rekordhøje priser på appelsiner presser forretningen til at tænke andre veje. | Foto: Gregers Tycho

Co-Ro, juice- og saftselskabet bag de kendte brands Sun Lolly-is og Sunquick-juice, bruger én frugt mere end nogen anden til at producere deres drikkevarer – nemlig appelsinen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også