Carlsbergs britiske bryggeri, Marston’s Brewing Company (CMBC), cementerer med en ny tiårig aftale med Storbritanniens største pubkoncern, Stonegate Group, sin tilstedeværelse på de britiske pubs.
Aftalen indebærer ifølge Marston’s Brewing Company både et kommercielt og logistisk partnerskab, der tager sit afsæt i foråret 2024. Således skal Carlsberg Marston’s Brewing Company fra foråret være ansvarlig for samtlige fadleverancer på Stone Groups 4500 pubs.
Samtidig indebærer partnerskabet en øget adgang til Marston’s portefølje af premiumøl på Stone Groups pubs, der blandt andet tæller kæderne Slug & Lettuce, Social Pub & Kitchen, Be at One samt Craft Union.
”Dette er en betydningsfuld aftale for både CMBC og Stonegate Group, der sikrer et langsigtet partnerskab om at levere vores fantastiske øl-brands til tusindvis af Stonegates fremragende pubs,” udtaler Paul Davies, der er adm. direktør på det Carlsberg-ejede bryggeri.
Han fortsætter:
”Vi er ekstremt stolte af at blive Stonegate Groups ledende logistiske partner, og vores samlede logistikteam glæder sig til at arbejde tæt sammen med dem over de kommende år og sikre, at vi leverer en fantastisk oplevelse til pubejere og pubgæster i hele landet.”
Enslydende toner lyder fra Melissa Wisdom, der er kommerciel direktør i Stonegate Group. Hun udtaler i en pressemeddelelse:
”Vi ser frem til at arbejde sammen med CMBC og levere en fremragende logistikservice til vores pubs og derved sikre tilgængeligheden af produkter til vores gæster. Vi glæder os til at tilføje CMBCs premiumøl til vores sortiment.”