Harboes nye strategi: Vil gå fra at være et alternativ til førstevalget

Harboes Bryggeri er i gang med et strategiskifte under titlen: ”Folkets Bryggeri.” Bryggeriets og dets medarbejderes blik skal vendes 180 grader, fortæller adm. direktør Søren Malling. 
Foto: Pr / Harboes Bryggeri
Foto: Pr / Harboes Bryggeri

Når klokken slår 15.30 en typisk fredag eftermiddag, og den gængse forbruger bevæger sig ned i supermarkedet for at handle ind til weekenden, har det traditionelt set ikke været Harboe-produkter, forbrugeren har valgt. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også