Harboes nye strategi: Vil gå fra at være et alternativ til førstevalget

Harboes Bryggeri er i gang med et strategiskifte under titlen: ”Folkets Bryggeri.” Bryggeriets og dets medarbejderes blik skal vendes 180 grader, fortæller adm. direktør Søren Malling. 
Foto: Pr / Harboes Bryggeri
Foto: Pr / Harboes Bryggeri

Når klokken slår 15.30 en typisk fredag eftermiddag, og den gængse forbruger bevæger sig ned i supermarkedet for at handle ind til weekenden, har det traditionelt set ikke været Harboe-produkter, forbrugeren har valgt. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter