Coca-Cola Danmark retter fokus mod sundere produkter

Hvert år revurderer læskedrikselskabet sine brands på det danske marked, og tendensen er klar: Der skal satses mere på vand, te og sukkerfrie sodavandvarianter, fortæller CSR-chef.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

I Danmark holder Coca-Cola tilbage på plantedrikke, men ser stort potentiale i te, vandkategorien som Kildevæld og sportskategorien med mærker som Powerade.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også




Photo: Pr

Danforel kæmper sig ud af barsk periode

For abonnenter