Nohrlund, der er ejet af Royal Unibrew, har indgået en aftale om eneret på servering af cocktails og drinks på flere af Live Nations britiske spillesteder.
Det nye partnerskab starter dette forår og sikrer Nohrlund eneret på servering til 22 festivaler og 21 spillesteder. Det skriver Royal Unibrew i en pressemeddelelse.
”Vores mission har altid været at skabe de meste færdiglavede cocktails i verden. Partnerskabet med Live Nation UK giver os mulighed for at dele vores passion med et bredere publikum i Storbritannien, hvor interessen for færdiglavede cocktails og RTDs (ready to drink, red.) vokser hurtigt,” udtaler Søren Aamand, der er medstifter af Nohrlund.
Nohrlund blev stiftet i 2014 af Søren Aamand og Anders Johan Houmann. I 2018 blev selskabet delvist opkøbt af Royal Unibrew, der senere, i 2022, opkøbte hele Nohrlund.
Af seneste regnskabstal for 2021 havde Nohrlund en bruttofortjeneste på 6,8 mio. kr. og et underskud på 2,8 mio. kr.
Ifølge Jay Williamson, der er Vice President of Brand Partnerships ved Live Nation UK, er det b.la. forkortede ventetider og økologiske produkter indenfor premiumsegmentet, der tiltaler koncert- og festivalgængere.
”Live Nation UK er unikt positioneret til at støtte Norhlund Cocktails med at opbygge opmærksomhed ved at engagere musik fans på festivaler og til koncerter året rundt,” udtaler han.