FødevareWatch

Frugtkæmpe presser på med stor juicesatsning herhjemme

Doles skandinaviske forretning har sat gang i storstilet satsning på friskpresset juice til især foodservicesegmentet under Chefs Cut-mærket.

Foto: Rune Pedersen/Ritzau Scanpix.

Friskpresset appelsinjuice til morgenmaden på hotellet eller på kontoret. Markedet for kvalitetsjuice har længe været stigende og nu satser den internationale frugtkæmpe Dole, der er fusioneret med Total Produce i 2021, endnu hårdere på juicemarkedet herhjemme.

I forvejen har Dole i skandinaviske forretning en stor fod indenfor på markedet for frisk frugt - ikke mindst bananer - snittede grøntsager og nu altså også de pressede versioner i form af primært appelsinjuice.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Supermarkedets prisskilte står til at blive varmt valgtema

SF’s forslag om en hasteundersøgelse af supermarkedskædernes prisstigninger bliver både kaldt en ”gratis omgang” og en ”god ide” blandt politiske aktører og interesseorganisationer. Én ting er der enighed om: Temaet ventes at blive centralt i valgkampen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier