Kaffeselskab kigger ind i dystert marked trods år med fremgang

Merrild Kaffe er kommet ud af 2021 med vækst og fremgang, men kigger nu ind i et år med stigende kaffepriser, uro på markedet og et større fokus på private label. (Rettet)
Selvom tendensen peger den vej, har hverken Merrild eller Lavazza planer om at udvikle private label-produkter, oplyser adm. direktør Tom Faurschou. | Foto: Finn Frandsen/Digital image
Selvom tendensen peger den vej, har hverken Merrild eller Lavazza planer om at udvikle private label-produkter, oplyser adm. direktør Tom Faurschou. | Foto: Finn Frandsen/Digital image
af ASGER SKOVDAL JEPSEN

(Rettet d. 22. april kl. 15:44. Tidligere fremgik det, at Merrild forhandler mærket Café Noir. Mærket hedder imidlertid Carte Noire. FødevareWatch beklager fejlen.)

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også