Efter en måned med krig: Uanset hvad Carlsberg gør, har de tabt

I en måned har forbrugernes øjne været rettet mod Carlsberg og de beslutninger, som ledelsen har truffet i kølvandet på krigen i Ukraine. Uanset hvad Carlsberg måtte gøre i fremtiden, så har de allerede tabt, vurderer professor.
Carlsberg-topchef Cees 't Hart er om nogen fanget mellem forbrugernes holdning til krigen i Ukraine og udsigten til også at kunne have en russisk forretning i fremtiden. | Foto: Liv Møller Kastrup/ERH
Carlsberg-topchef Cees 't Hart er om nogen fanget mellem forbrugernes holdning til krigen i Ukraine og udsigten til også at kunne have en russisk forretning i fremtiden. | Foto: Liv Møller Kastrup/ERH

Torsdag er det en måned siden, at russiske tropper bevægede sig ind over grænsen til Ukraine og startede den første krig på europæisk jord i årtier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter