Nyt sodavandsmærke vil tage kampen op med de udenlandske premiumprodukter

Et velkendt sønderjysk ægtepar i den danske sodavandsverden lancerer igen sit eget brand, der skal tage konkurrencen op mod både danske og internationale aktører på premium-markedet. Én af konkurrenterne bliver ejerens tidligere arbejdsgiver.
Foto: The Green Oak / PR
Foto: The Green Oak / PR

Der er et hul i markedet for sodavand inden for premium-kategorien i Danmark. Især når man ser på fremkomsten af specialøl- og vin i de danske detailbutikker. Det mener Jan Kruse Hansen, der er ejer af det sønderjyske sodavandsselskab The Green Oak.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter