FødevareWatch

Mindre alkohol og færre kalorier skal fastholde Tuborgs position

Der sker meget på verdens ølscene for tiden. Det følger man hos Tuborg skarpt med i, og øjnene er fikseret mod ny innovation og nye markeder.

Foto: Thomas Borberg / Ritzau Scanpix

Når slaget om forbrugernes gunst skal kæmpes i fremtiden, så mener Robbie Millar, der er vicedirektør for global marketing i Carlsberg, at kampen skal kæmpes på markedet for øl med lavt kalorie- og alkoholindhold.

"En af de ting, vi har meget fokus på for tiden, er, hvilke tendenser der hersker, og hvor de tendenser fører hen," siger han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier