Mindre alkohol og færre kalorier skal fastholde Tuborgs position

Der sker meget på verdens ølscene for tiden. Det følger man hos Tuborg skarpt med i, og øjnene er fikseret mod ny innovation og nye markeder.
Foto: Thomas Borberg / Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg / Ritzau Scanpix

Når slaget om forbrugernes gunst skal kæmpes i fremtiden, så mener Robbie Millar, der er vicedirektør for global marketing i Carlsberg, at kampen skal kæmpes på markedet for øl med lavt kalorie- og alkoholindhold.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også