FødevareWatch

Verdens største spirituskoncern vil tættere på det kinesiske marked

Med opførelsen af et nyt udviking- og innovationscenter i Shanghai vil Diageo lære de kinesiske spiritusreferencer bedre at kende.

Foto: Toby Melville/REUTERS / X90004

Kineserne skal i langt højere grad kigge i retning af Diageos produkter, når der skal handles spiritus, men det kræver også, at verdens største spirituskoncern er skarpere på, hvad de kinesiske forbrugere vil have.

Derfor opfører koncernen nu et såkaldt R&D-center i Shanghai, som skal stå klar til analyse, udvikling og innovation i midten af 2022, skriver Beverage Daily.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Leje af skibe er langtfra et ukendt fænomen for Coca-Cola

Det vakte stor opsigt, da en chef fra Coca-Cola for nylig meldte ud, at selskabet grundet pressede forsyningskæder havde chartret tre tørlastskibe En metode, selskabet ofte har brugt, lyder det til ShippingWatch. Nike forventer at mangle varer de næste kvartaler.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier