Verdens største spirituskoncern vil tættere på det kinesiske marked

Med opførelsen af et nyt udviking- og innovationscenter i Shanghai vil Diageo lære de kinesiske spiritusreferencer bedre at kende.
Foto: Toby Melville/REUTERS / X90004
Foto: Toby Melville/REUTERS / X90004

Kineserne skal i langt højere grad kigge i retning af Diageos produkter, når der skal handles spiritus, men det kræver også, at verdens største spirituskoncern er skarpere på, hvad de kinesiske forbrugere vil have.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også